Вітаю Вас на сторінках мого блогу. Сподіваюсь, Ви знайдете щось цікаве та корисне для себе!

вівторок, 13 січня 2015 р.

Урок-гра. КВК за байками Л. Глібова.

5 клас
Тема. Урок-гра. КВК за байками Л. Глібова
Мета: зацікавити учнів творчістю Л. Глібова; удосконалити навички виразного читання, уміння перевтілюватися в образи байок; сприяти розвитку компетентності; виховувати інтерес до влучного художнього слова, уміння розуміти його прихований зміст.
Тип уроку: урок-гра.
Обладнання: портрет Л. Глібова, збірка байок Л. Глібова, ілюстрації до творів байкаря.


Хід уроку
І. Вступне слово вчителя.
Дві команди - "Веселка", "Промінь". Першою починає гру команда за жеребкуванням. Привітання команд.
"Веселка".
Команда наша бойова.
Ми знаємо свої права.
А щоб за вчинки не було огидно,
Зустрінемо й поразку, й перемогу гідно.
"Промінь".
Суперників ми поважаємо,
Ігри чесної бажаємо.
Міцні знання нам допоможуть.
Хай найсильніші переможуть.

ІІ Бліцтурнір капітанів
Дати відповіді на запитання.
  • - хто такий байкар?
  • - Що називається байкою?
  • - Якою мовою пишуть байки?
  • - Коли з явилися байки?
  • - Що таке алегорія?
ІІІ. Конкурс "Біографи"
  • - Де і коли народився Л. Глібов?
  • - Яку освіту здобув Глібов?
  • - Коли вийшла І збірка поета?
  • - Ким працював Л. Глібов після закінчення ліцею?
  • - Який творчий доробок Глібова?
  • - Хто з українських композиторів поклав вірші Л. Глібова на музику?
ІV. Конкурс читців.
"Щука", " Лисиця-жалібниця"


V. Конкурс "Інсценування"
І команда - "Вовк і кіт"
ІІ команда - "Муха і бджола"

VІ. Конкурс ілюстраторів.
(коментування ілюстрацій)

VІІ Конкурс знавців народної творчості.
Назвати прислів'я з байок Л. Глібова.
( "як муху задавлю", "як не мудруй, а правди ніде діти, кінців не можна поховать", " що, братику, посіяв, те й пожнеш", " а все-таки, катюзі, як кажуть, буде по заслузі", "усе народ, як бачите, такий, добрячий та плохий", "а віз і нині там".)

VІІІ Підведення підсумків.
Поки журі підбиває результати конкурсу, проводиться гра "Мікрофон" з вболівальниками. Діти відповідають на запитання "Який конкурс сподобався найбільше і чому?", "Чого вчать байки Л. Глібова?"

Х. Рефлексія.
- Чи збагатили ви свої знання про творчість Л. Глібова?
- Чи здійснилися ваші очікування від уроку?



ХІ Домашнє завдання.
Підготувати невеликий твір-розповідь від імені дійової особи улюбленої байки.


Немає коментарів:

Дописати коментар