Тема. Урок-гра. КВК за байками Л. Глібова
Мета: зацікавити учнів творчістю Л. Глібова; удосконалити навички виразного читання, уміння перевтілюватися в образи байок; сприяти розвитку компетентності; виховувати інтерес до влучного художнього слова, уміння розуміти його прихований зміст.
Тип уроку: урок-гра.
Обладнання: портрет Л. Глібова, збірка байок Л. Глібова, ілюстрації до творів байкаря.
Хід уроку
І. Вступне слово вчителя.
Дві команди - "Веселка", "Промінь". Першою починає гру
команда за жеребкуванням. Привітання команд."Веселка".
Команда наша бойова.
Суперників ми поважаємо,
ІІ Бліцтурнір капітанів
Дати відповіді на запитання.
- - хто такий
байкар?
- - Що
називається байкою?
- - Якою мовою
пишуть байки?
- - Коли з
явилися байки?
- - Що таке
алегорія?
- - Де і коли
народився Л. Глібов?
- - Яку освіту
здобув Глібов?
- - Коли вийшла
І збірка поета?
- - Ким
працював Л. Глібов після закінчення ліцею?
- - Який
творчий доробок Глібова?
- - Хто з
українських композиторів поклав вірші Л. Глібова на музику?
"Щука", " Лисиця-жалібниця"
V. Конкурс "Інсценування"
І команда - "Вовк і кіт"
ІІ команда - "Муха і бджола"
VІ. Конкурс ілюстраторів.
(коментування ілюстрацій)
VІІ Конкурс знавців народної творчості.
Назвати прислів'я з байок Л. Глібова.
( "як муху задавлю", "як не мудруй, а правди ніде діти, кінців не можна поховать", " що, братику, посіяв, те й пожнеш", " а все-таки, катюзі, як кажуть, буде по заслузі", "усе народ, як бачите, такий, добрячий та плохий", "а віз і нині там".)
VІІІ Підведення підсумків.
Поки журі підбиває результати конкурсу, проводиться гра "Мікрофон" з вболівальниками. Діти відповідають на запитання "Який конкурс сподобався найбільше і чому?", "Чого вчать байки Л. Глібова?"
Х. Рефлексія.
- Чи збагатили ви свої знання про творчість Л. Глібова?
- Чи здійснилися ваші очікування від уроку?
ХІ Домашнє завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар