Вітаю Вас на сторінках мого блогу. Сподіваюсь, Ви знайдете щось цікаве та корисне для себе!

понеділок, 18 березня 2024 р.

5 клас. Діагностувальна робота. М'який знак. Апостроф. Подвоєння

Контрольна робота

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

1.     Виберіть слово, у якому НЕМАЄ м’якого знака

А  Заход..те

Б  скрин..ці

В  мен..ше

Г  різ..бяр

2.     Виберіть слово, у якому НЕ пишемо апостроф

А  зв..язок

Б  моркв..яний

В  торф...яний

Г  В..ячеслав

3.     Виберіть слово, у якому НЕМАЄ помилки

А  вербья,

Б  червяк

В  цвях

Г  св’ято

4.     Виберіть слово, у якому Є м’який знак

А  Хар..ків

Б  мен..ший

В  русал..ці

Г  т..мяний

5.     Виберіть слово, у якому ПИШЕМО апостроф

А  плем..я

Б  р..ясний

В  різдв..яний

Г  Св..ятослав

6.     Виберіть слово, у якому НЕМАЄ помилки

А  статтей

Б  скатерттю

В  приязню

Г  орлинний

7.     У формі орудного відмінка буде відбуватися подвоєння літер у слові

А  мудрість

Б  гуаш

В  повість

Г  кров

8.     Подвоєння літер відбувається в обох словах рядка

А  почут..я, гречан..ий

Б  узбереж..я, лист..я

В  без..вучний, пташин..ий

Г  мит..ю, маз..ю

9.     Подвоєння літер НЕМАЄ в обох словах рядка

А  камін..я, щаст..я

Б  пригорщ..ю, мудріст..ю

В  печал..ю, юніст..ю

Г  перехрест..я, безліч..ю

 10.                       Визначте і випишіть 10 слів, у яких апостроф не ставиться.

Об..єкт, р..ябий, п..явка, кучер..явий, кам..яний, мавп..ячий, зв..язав, св..яткувати, дзв..якати, об..єднання, моркв..яний, м..ясо, пір..ячко, гр..ядка, кур..єр, здоров..я, зв..язати, зор..яно, Лук..янчук, медв..яний, під..їхати, гр..юкати.

11.                        Запишіть подані іменники в орудному відмінку однини.

Вісь, мідь, гуаш, молодь, милосердя, зелень, любов, вихованість, повість, тінь.

12.                       Зробіть фонетичний розбір поданих слів.

Навмання, відв’язаний, різьбяр, відданість.

Немає коментарів:

Дописати коментар