Вітаю Вас на сторінках мого блогу. Сподіваюсь, Ви знайдете щось цікаве та корисне для себе!

понеділок, 11 березня 2024 р.

5 клас. Діагностувальна робота. Апостроф. М’який знак. Подвоєння приголосних

Апостроф. М’який знак. Подвоєння приголосних
І варіант
1. Виділена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка
А тривога, монітор, рішення
Б театр, Тиса, тямущий
В сіль, Нововолинськ, сюїта
Г дисплей, Дрогобич, Дніпро
2. Апостроф треба писати на місці пропуску у всіх словах рядка
А св…ятковий, під..єднати, ластів..я
Б відв..язати, скип..ятити, тім..я
В торф..яний, дит..ясла, Св..ятослав
Г р..юкзак, р..яжанка, трав..янистий
3. Без м’якого знака треба писати усі слова в рядку
А мен..ший, т..мяний, св..ято
Б скрин..ці, оболон..ський, сіл..лю
В чотир..ма, хатин..ці, шіст..сот
Г куз..ня, брун..ці, їдал..ня
4. Подвоєні букви треба писати у всіх словах рядка
А священ..ик, глибин..ий, розріс..я
Б дерев’ян..ий, жадан..ий, гречан..ий
В зав..ишки, лимон..ий, глинян..ий
Г родин..ий, від..аль, радіст..ю
5. Букву й треба писати у всіх словах рядка
А с..огодні, медаль..он, буль..он
Б міль..он, баталь..он, ма..оріти
В поль..овий, Вороб..ов , сь..омга
Г ль..одовий, кур..оз, Корол..ов
6. Орфографічні помилки в написанні слів допущено в рядку
А пам’ять, Лук’ян, солов’їний
Б з’явитися, об’єднав, довір’я
В св’ято, перемир’я, моркв’яний
Г пам’ять, під’їзд, цвях
7. Запишіть іменники сталь, глазур, паморозь, мить в орудному відмінку однини.
8. Запишіть слова у фонетичній транскрипції: в’ється, латаття, каньйон, зв'язок.
9. Запиши слова у два стовпчики: 1) ті, у яких пишеться апостроф; 2) ті, у яких не потрібно писати апостроф.
Присв..ята, в..язкий, рум..яний, різьб..яний, медвя..ний, верб..я, св..яткувати,повітр..я, об..їжджати, черв..як, під..їхати, мавп..ячий.
10. Установіть відповідність між правилом на вживання апострофа та прикладом:
1) після букв б, п, в, м, ф перед             А об’єднати, під’їзд;
я, ю, є, ї ;                                                  Б Лук’ян, двох’ярусний;
2) після р, що позначає твердий            В риб’ячий, пам’ять;
звук, перед я, ю, є, ї;                               Г кур’єр, міжгір’я.
3) після префіксів, що закінчуються
на приголосний, перед я, ю, є, ї;
11. Установіть відповідність між правилом на подвоєння приголосних та прикладом:
1) на межі кореня і суфікса;                 А віддати, роззброїти;
2) на межі префікса і кореня;              Б спорттовари, юннат;
3) кінець першої і початок другої       В Інна, Ілля;
частини складноскорочених слів;       Г денний, годинник.
12. Доберіть слово з подвоєними буквами та складіть з ним питальне речення.
13. Доберіть слово з апострофом та складіть з ним розповідне речення.
14. Доберіть слово з м’яким знаком та складіть з ним спонукальне речення.

ІІ варіант
1. Виділена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка
А тривога, монітор, рішення
Б театр, Тиса, тямущий
В сіль, Нововолинськ, сюїта
Г дисплей, Дрогобич, Дніпро
2. Апостроф треба писати на місці пропуску у всіх словах рядка
А прив..язати, торф..яний, сім..я
Б тьм..яний, роз..єднати, ластів..я
В різдв..яний, дит..ясла, Св..ятослав
Г трав..янистий, р..ябий, кучер..явий
3. Без м’якого знака треба писати усі слова в рядку
А тон..ший, камін..чик, материн..ське
Б скрин..ці, оболон..ський, сіл..лю
В нян..чити, хатин..ці, шіст..сот
Г куз..ня, брун..ці, їдал..ня
4. Подвоєні букви треба писати у всіх словах рядка
А бджодин..ий, глибин..ий, розріс..я
Б екран..ий, журавлин..ий (від журавлина), сезон..ий
В родин..ий, від..аль, радіст..ю
Г зав..ишки, лимон..ий, глинян..ий
5. Букву й треба писати у всіх словах рядка
А міль..он, баталь..он, ма..оріти
Б с..огодні, медаль..он, буль..он
В ль..одовий, кур..оз, Корол..ов
Г поль..овий, Вороб..ов , сь..омга
6. Орфографічні помилки в написанні слів допущено в рядку
А подвір’я, Лук’янівна, пір’їна
Б об’явитися, єднання, перемир’я
В моркв’яний, щасття, священик
Г затишшя, любов’ю, свято
7. Запишіть іменники матір, молодь, мідь, радість в орудному відмінку однини.
8. Запишіть слова у фонетичній транскрипції: миється, читання, бульйон, різьбяр.
9. Запиши слова у два стовпчики: 1) ті, у яких пишеться апостроф; 2) ті, у яких не потрібно писати апостроф. 
Слов..янин, кам..яний, безхмар..я, мавп..ячий, з..являтися, духм..яний, дзв..якнути, жираф..ячий, торф..яний, різьб..яний, багр..яний, матір..ю, моркв..яний.
10. Установіть відповідність між правилом на вживання апострофа і прикладом:
1) після букв б, п, в, м, ф перед А сузір’я, пір’їна;
я, ю, є, ї; Б з’їсти, без’язикий;
2) після р, що позначає твердий В Лук’ян, Лук’янівка;
звук, перед я, ю, є, ї; Г м’ята, в’ялий.
3) після префіксів, які закінчуються
на приголосний, перед я, ю, є, ї;
11. Установіть відповідність між правилом на подвоєння приголосних і прикладом:
1) на межі кореня і суфікса;                      А фіззарядка, юннат;
2) на межі префікса і кореня;                    Б Алла, Ганна;
3) кінець першої і початок другої             В беззахисний, ввести;
частини складноскорочених слів;             Г лимонний, кінний.
12. Доберіть слово з подвоєними буквами та складіть з ним питальне речення.
13. Доберіть слово з апострофом та складіть з ним розповідне речення.
14. Доберіть слово з м’яким знаком та складіть з ним спонукальне речення.

Немає коментарів:

Дописати коментар