Вітаю Вас на сторінках мого блогу. Сподіваюсь, Ви знайдете щось цікаве та корисне для себе!

неділя, 24 січня 2016 р.

Домашні завдання з української мови та літератури

Понеділок
7 клас
Українська мова
Опрацювати параграф 29. Не з дієприслівниками.
Виконати вправи:
328, 329 – усно;
330 (Д.р.), 334 (В.р.) – письмово.
Українська література
Опрацювати біографію Ліни Костенко (с. 169-170).
Вміти виразно читати поезії «Дощ полив», «Кольорові миші».

6 клас
Українська мова
Опрацювати матеріал про відмінювання іменників ІІІ відміни (с. 123-124).
Виконати вправи:
262 – усно;
264 (Д.р.), 265 (В.р.) – письмово.
Українська література
Опрацювати біографію Емми Андієвської (с. 125).
Читати казку-притчу «Казка про яян» (с. 126-128).
Вміти переказувати. Записати, що таке казка-притча, її ознаки (с. 126).
Виконати завдання 5 (с. 128).

Вівторок
9 клас
Українська мова
Опрацювати параграф 22. Кома і крапка з комою в складному безсполучниковому реченні.
Виконати вправи:
237, 238 – усно;
239 (Д.р.), 240 (В.р.) – письмово.
Українська література
Пригадати життєвий і творчий шлях Тараса Шевченка (Критика с. 190-197).
Вміти виразно читати й робити ідейно-художній аналіз поезій «До Основ'яненка», «На вічну пам 'ять Котляревському», «Думка» («Нащо мені чорні брови...») («Джерела…», «Кобзар»)..

8 клас
Українська мова
Опрацювати параграф 24. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами.
Виконати вправи:
277, 278 – усно;
279, 280 (Д.р.), 281, 282 (В.р.) – письмово.
Українська література
Опрацювати біографію Володимира Підпалого (с. 189-191).
Вміти виразно читати поезії «Тиха елегія», «Запросини».
Зробити ідейно-художній аналіз поезії:
І варіант – «Тиха елегія»;
ІІ варіант – «Запросини».


6 клас
Українська мова
Опрацювати матеріал про відмінювання іменників ІV відміни (с. 125-126).
Виконати вправи:
269, 270 – усно.
271 (Д.р.), 273 (В.р.) – письмово.

Середа
7 клас
Українська мова
Опрацювати параграф 30. Прислівник.
Виконати вправи:
341, 342 – усно;
343, 344 (Д.р.), 346, 348 (В.р.) – письмово.
Українська література
Вміти виразно читати поезії «Чайка на крижині», «Крила».
Зробити ідейно-художній аналіз поезії:
І варіант – «Чайка на крижині»;
ІІ варіант – «Крила».
(Одну поезію Ліни Костенко вивчити напам’ять за вибором).

Четвер
6 клас
Українська мова
Опрацювати матеріал про незмінювані іменники (с. 127-130).
Виконати вправи:
274, 275 – усно.
276, 278 (Д.р.), 279, 281 (В.р.) – письмово.

9 клас
Українська мова
Опрацювати параграф 23-24. Двокрапка і тире в складному безсполучниковому реченні.
Виконати вправи:
254, 258, 262 – усно;
255, 263 (Д.р.), 256, 264 (В.р.) – письмово.
Українська література
Прочитати балади «Причинна», «Лілея» («Джерела…», «Кобзар»).
Зробити ідейно-художній аналіз балад:
І варіант – «Причинна»;
ІІ варіант – «Лілея».

П’ятниця
8 клас
Українська мова
Опрацювати параграф 24. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
Виконати вправи:
284 (Д.р.), 285 (В.р.) – письмово.
Українська література
Опрацювати біографію Івана Малковича (с. 196-198).
Вміти виразно читати поезію «З янголом на плечі». Зробити її ідейно-художній аналіз. Вивчити напам’ять.

6 клас
Українська мова
Опрацювати матеріал про відмінювання іменників множинної форми (с. 132).
Виконати вправи:
286 – усно.
289, 291 (Д.р.), 290,292 (В.р.) – письмово.
Українська література
Прочитати казку-притчу «Говорюща риба» Емми Андієвської (с. 130-134).
Вміти переказувати, відповідати на питання після казки. Скласти простий план, записати його в зошит.

Немає коментарів:

Дописати коментар